Friss topikok

  • Zoltán Kübekházi: Sziasztok lenne egy kérdésem kaptam egy Gemini fx 7000-es keverőt külföldről de tápkábelt nem nem... (2017.12.06. 12:27) Keverő áttekintés (30-40 ezres kategória)
  • jupiterzene: Király! Így tovább! Csinálj még sokat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (2014.09.03. 16:42) Újabb Önreklám
  • Lagra: Abból videó is van az oldalon, de így visszanézve... elég kezdetleges... :D (2012.03.28. 14:40) Behringer DJX 700
  • CodeKiller: Üdv, Bocsi, hogy kontrázok, de ide is lenne fejlesztésem, amit szeretnék a figyelmedbe ajánlani: ... (2012.03.02. 22:29) Kontrollerek...
  • TKB: Off, de mas elerhetoseget nem talaltam hozzad :)(amugy jajj vagyok a zaj forumrol) Lenne kedved li... (2011.02.07. 20:19) DJX 700 Upgrade tippek

Linkblog

Laslie Grand a Facebookon

 

DJ-k blogja

Nem tudsz dönteni milyen DJ holmikat vegyél? Mik tartósak, mik megbízhatatlanok? Mit könnyű kezelni? Neked milyen opciókra van szükséged DJ cuccokat illetően? Vajon tényleg minden gyártó visszaadja azt a színvonalat, amit hirdetéseiben ígér? Döntsd el magad, vagy engedd magad befolyásolni személyes tesztjeinkkel! :) Igyekszünk segíteni, hogy mindig képben lehess ha a DJ szakmáról van szó.

Élet a Technicsen Kívül

2019.05.18. 11:05 Lagra

Gemini PT-2000

A Technics lejátszók iszonyat összegekbe kerülnek manapság még a használtpiacon. Egy korábbi videómban megerősítettem ugyan hogy feltehetően a mai napig a világ legjobb lejátszói, de otthoni gyakorlásra is feltétlenül szükséges súlyos 100ezreket költeni egy jó állapotú párra? Mi az a kategória amire már érdemes pénzt költeni? A 3 részesre tervezett videósorozatomból talán kiderül ... :)

Omnitronic DD-2250

Folytatódik a Nemteka lemezjátszós sorozat, most egy újabb modellt vizsgáltam meg, de a DJ lemezjátszó kínálat aljáról. Mivel sokak által licenszelt darabról van szó, más hasonló árú márkanevek típusaitól is ugyanezt kapjuk. A következő részben már a KÍNA-'lat felső kategóriáját vesézem ki.

Reloop RP-6000 MK5s

Megérkezett a záró videó is a témában, ahol az RP-6000-et és vele együtt a legprofibb kínai licensz alapján gyártott lemezjátszókat veséztem ki és sok pozitív meglepetés ért. Van amiben lekőrözték már a Technicset is...?

Audio-Technika AT-LP120 USB

Csak 3 részesre terveztem a sorozatot, de "lapzárta" után pont befutott egy újabb OEM lejátszó ami sokakat érdekelhet, "vaktában" ejtettem is róla (és az ún. közép OEM kategóriás klóntársairól) pár szót az Omnitronicos videómban. Lássuk, tévedtem-e valamiben amikor még éles próba nélkül elemezgettem ki...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://deejay.blog.hu/api/trackback/id/tr7614833350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása