puruttya

Friss topikok

  • Zoltán Kübekházi: Sziasztok lenne egy kérdésem kaptam egy Gemini fx 7000-es keverőt külföldről de tápkábelt nem nem... (2017.12.06. 12:27) Keverő áttekintés (30-40 ezres kategória)
  • jupiterzene: Király! Így tovább! Csinálj még sokat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (2014.09.03. 16:42) Újabb Önreklám
  • Lagra: Abból videó is van az oldalon, de így visszanézve... elég kezdetleges... :D (2012.03.28. 14:40) Behringer DJX 700
  • CodeKiller: Üdv, Bocsi, hogy kontrázok, de ide is lenne fejlesztésem, amit szeretnék a figyelmedbe ajánlani: ... (2012.03.02. 22:29) Kontrollerek...
  • TKB: Off, de mas elerhetoseget nem talaltam hozzad :)(amugy jajj vagyok a zaj forumrol) Lenne kedved li... (2011.02.07. 20:19) DJX 700 Upgrade tippek

Linkblog

puruttya

Laslie Grand a Facebookon

 

DJ-k blogja

Nem tudsz dönteni milyen DJ holmikat vegyél? Mik tartósak, mik megbízhatatlanok? Mit könnyű kezelni? Neked milyen opciókra van szükséged DJ cuccokat illetően? Vajon tényleg minden gyártó visszaadja azt a színvonalat, amit hirdetéseiben ígér? Döntsd el magad, vagy engedd magad befolyásolni személyes tesztjeinkkel! :) Igyekszünk segíteni, hogy mindig képben lehess ha a DJ szakmáról van szó.

Hogyan álljunk neki a DJ-zésnek? 1. rész @ ProducerDJ.hu

2013.04.03. 19:43 Lagra

Rengetegen állnak neki, rengetegen csinálják. Van aki büszkén vállalja, van aki csak szerényen meri bevallani a scéna hígulása miatti általánosítások miatt. Te vajon jó úton jársz? A választ magadnak kell megtalálnod, de talán segít ez a kis cikksorozat is. ;) 

DJ Startfixd B 3.jpg

1. Téma: Kell-e DJ mentor, DJ suli, vagy esetleg DJ vizsga?

Sokan kérdezik tőlem, hogy van-e DJ vizsgám, illetve ki tanított Djzni. Nos, jómagam teljesen saját erőmből tanultam mindent, de sok hosszú hónapot vesztegettem el tudatlan önbizalomban, mígnem kaptam néhány igen velős kritikát. Elég rosszul estek, de építő jellegük miatt sokat tanultam belőlük és nagyon jól tettem, hogy megfogadtam őket. (...)

A cikk folytatása itt elérhető: http://www.producerdj.hu/2013/04/03/hogyan-alljunk-neki-a-djzesnek-1-resz/

Szólj hozzá!

puruttya

A bejegyzés trackback címe:

https://deejay.blog.hu/api/trackback/id/tr295193642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása