puruttya

Friss topikok

  • Zoltán Kübekházi: Sziasztok lenne egy kérdésem kaptam egy Gemini fx 7000-es keverőt külföldről de tápkábelt nem nem... (2017.12.06. 12:27) Keverő áttekintés (30-40 ezres kategória)
  • jupiterzene: Király! Így tovább! Csinálj még sokat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (2014.09.03. 16:42) Újabb Önreklám
  • Lagra: Abból videó is van az oldalon, de így visszanézve... elég kezdetleges... :D (2012.03.28. 14:40) Behringer DJX 700
  • CodeKiller: Üdv, Bocsi, hogy kontrázok, de ide is lenne fejlesztésem, amit szeretnék a figyelmedbe ajánlani: ... (2012.03.02. 22:29) Kontrollerek...
  • TKB: Off, de mas elerhetoseget nem talaltam hozzad :)(amugy jajj vagyok a zaj forumrol) Lenne kedved li... (2011.02.07. 20:19) DJX 700 Upgrade tippek

Linkblog

Laslie Grand a Facebookon

 

DJ-k blogja

Nem tudsz dönteni milyen DJ holmikat vegyél? Mik tartósak, mik megbízhatatlanok? Mit könnyű kezelni? Neked milyen opciókra van szükséged DJ cuccokat illetően? Vajon tényleg minden gyártó visszaadja azt a színvonalat, amit hirdetéseiben ígér? Döntsd el magad, vagy engedd magad befolyásolni személyes tesztjeinkkel! :) Igyekszünk segíteni, hogy mindig képben lehess ha a DJ szakmáról van szó.

Végre lehet kommentelni!

2009.08.30. 00:07 Lagra

Csodálkoztam miért nincs egy árva komment egy posztom után sem. Rájöttem hogy vaami beállítást nagyon elcsesztem, tehát mától szabad a kommentelés!

És SZEPTEMBERTŐL ÚJ VIDEÓ TESZTEK TŐLEM!

4 komment

Címkék: komment info

puruttya

A bejegyzés trackback címe:

https://deejay.blog.hu/api/trackback/id/tr871347532

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

davca 2009.08.30. 07:54:18

milyen videotesztek várhatóak?

Lagra 2009.08.30. 13:32:04

Biztosat nem tudok mondani, de megpályázom pár Ceglédi ismerősömet a közeljövőben, ahol Pioneer CDJ 400ast, Vestax PMC 280-at, CDJ 1000 MK3at és DJM800-at tesztelek az ő segítségükkel, ha az én és ő idejük úgy engedi. Filóztam még azon is, hogy bemenjek egy DJ boltba pár dolgot tesztelni, ha nem engednek videózni, legfeljebb lesz belőlük cikk. Ezen felül Pesten is van 1-2 ismerősöm, akiknek jól megkritizálhatóm a cuccaikat. ;)

Rocsee 2009.09.26. 16:35:40

Hi Laslie, először is gratulálni szeretnék a blogodhoz király lett! Azt szeretném kérdezni hogy a videódban Bye Bye Summer part 1-ben mi annak a kongás számnak a címe ami az első 2 percben hallható? Nagyon odavág szerintem a mix, ezek az igazi dallamok... + még annyit hogy szerintem tölthetnél fel az oldalra saját mixeket mp3-ban ha kivitelezhető...
I love Techno!

pizzaboy 2009.10.11. 13:15:10

Légyszives valahogy normalizáld a videóid hangját!

Egyébkent csak így tovább!
süti beállítások módosítása